İzleyiciler

16 Ocak 2011 Pazar

1

neden gerçekten istediğim şeylerde hiçbir zaman yanımda olmadınız?
neden beni gerçekten içinizde hissetmenize rağmen bir parça da olsa bunu bana göstermediniz?
neden hep savaşmak durumundayım?

evet seviyorum savaşmayı ama bazen ateşkeslere de ihtiyacım oluyor. omuzlarımda sıcak ve güven veren ellerin varlığını hissetmek istiyorum. içimdeki renkleri görmenizi istiyorum hepsini griye boyamanızı değil..
biliyor musun sana benziyorum, hem de çok... onun seni anlamaması gibi sende beni anlamıyorsun. oysa ki aynı şeylerden bahsediyoruz: kanaatsizlik..

neyse yine de hoşça kalın..

2 yorum:

bhrktl dedi ki...

çok ta fazla birşey değil istediğin. küçük masum ama değerli şeyler .

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

masum değerli ama fazlasıyla önemsenmeyen şeyler.. sinirim de bundan ya.