İzleyiciler

23 Kasım 2010 Salı

fark ettim ki yine kendi döngülerim arasına sıkıştım kaldım. ortada bir durum var bunu kabullendim çoktan.artık eskisi kadar da canımı yakmıyor. ama beyin olarak yine takıldım kaldım. adım atmamı engelleyen bir çok şey var ve ne yazık ki onlardan kurtulamayacağım.hani derler ya ne onlarla oluyor ne onlarsız..

neyse efendim kafamı takacağım yeni bir şeylere ihtiyacım var çünkü bu konu fazlasıyla canımı sıktı.. peki bu durumu nasıl atlatmalı ne yapmalı? artık eski yöntemlerim de işe yaramamaya başladı geçen yazıda yazdığım gibi. üstelik bir şekilde hepsi ters gidiyor tam tersi etki yapıyor..

ee hadi birisi bana yardım etsin bak şöyle şöyle yap işe yarayabilir desin..hayatımdan fazlasıyla sıkıldım çünkü...

yeni insanlara yeni bir uğraşa belki benimle ilgilenecek birisine ihtiyacım var.. ve yine mızmızlanmaya başladım sanırım... ne zaman kötü anımda yanımda birisi oldu ki (kafasını tamamen benim derdime veren birinden bahsediyorum burada, en azından büyük çoğunluğunu...) şimdi nur içinde hayatıma giriversin...

yeter ama tuğçe yine kalkabilirsin ayağa tine tek yine tek...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

peki öyle biri var mı bencilliklerle yetiştiğimiz bi kuşakda bencil olmamak için direndikce zarar gördüğümüz bi kuşakda en yakınımsın dediğim anda bile..gerçekten aklını tamamen sana verebilcek biri var mı?? olaydı gelip bulurdu..umudum kalmadı!

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

yok ne yazık ki pötüm.. biz bile birbirimize yetemiyorken benimde umudum yok açıkçası başkasının gelip bizi kurtarabileceğinden. ama umudum varmış gibi yapıyorum yapacağım da. belki de bir gün gerçekten kendimi inandırırım...

bhrktl dedi ki...

get up, stand up: don't give up the fight!
http://www.youtube.com/watch?v=H2f4zT65pKA