İzleyiciler

15 Eylül 2010 Çarşamba

yine mi? ah hayır artık değil..

bu gün seni gördüm uzun süre sonra. 1-2 dakika önceden de aklıma gelmiştin acaba gittin mi diye düşünmüştüm. aslında buraya yazmaya bile gerek yok ama şu an düşünceler depreşti kafamda. seni gördüm hala aynısın. bir yandan gerçekten hiç s*klemedim seni bir yandan da yanındaki kızı 2 sn liğine de olsa süzdüm. o 2 sn de senin kızlarından biri olduğunu anladım. sevinçliyim çünkü artık senden arındım :) artık yoksun sonunda gerçekten mutlu ve umutluyum. artık ilişkilerimi sen fark etmesen bile bok edemeyeceksin. insanlarla seni kıyaslamayacağım. senin bana yaptığın gibi bende başkalarını zehirlemeyeceğim :) mutluyum artık yoksun..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:)böyle bi yazı yazıcam ben de ilerde. çok özendim.

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

biliyorum yazacaksın bende okuyup yaşasın diyeceğim :)

not: hala masallara inanıyorum. elbet bir gün sonsuza doğru mutlu yaşamaya başlayacağız.. :)

Adsız dedi ki...

masallar zaten beni bu hale getiren :) yeni cümlelerle sıfırdan başlamak için o kadar da yaşlı değiliz ne de olsa :)tesekkürler. belki abartıyor gibi görünebilirm ama cidden bir ışık gibi oldun. öyle umutsuzlukla açmıştım ki bilgisayarı.

masallarda buluşmak üzere :)