İzleyiciler

9 Aralık 2010 Perşembe

insanlar hiçbir zaman değişmiyorlar sanırım. yada ben değişmiyorum. anladım... hep içimde olan bir detta * varmış meğersem ve bulduğu ilk fırsatta da yüzeye çıkmayı çok seviyormuş.aslında bu yeni bir şey değil. sadece ben bunu yeni fark ediyorum...

biliyor musun belki de haksızımdır. belkide sandığımdan da fazla çocuğumdur. gereksizdi. çok gereksizdi... sayende daha da çok kişinin kalbini kırmadan bir şeylerin farkına vardım...

işte o gün tamda bundan bahsediyordum. pek çoğunu yakıp yıktım pek çoğunun kalbini düzeltilemeyecek şekilde kırdım demiştim. al işte şimdi sende onların yanındasın..

gerçekten gururum okşanmıştı. ama olmayacak bir şeydi bunu o anda da daha sonrasında da gayet kibarca açıklamıştım. buraya kadar her şey saygı çerçevesindeydi. sonrası çok saçma ve çok gereksizdi. kırıcı ve gereksiz. biliyorum bu kelimeler pek bir şey ifade etmeyecek sana ama özür dilerim..

okuduğum andan beri içimi kemirdi durdu ama bunu seninle konuşamayacak kadar da korkağım, yüzüm yok...yanlıştı biliyorum..biliyorum.

kahretsin hep aynısını yapıyorum!..





*detta walker: sussannah dean'in içindeki her fırsatta öne çıkmaya çalışan kötü kaba asi ve haydut kişiliği.




http://fizy.com/#s/17n2a1

4 yorum:

Adsız dedi ki...

özür dileyebilmek. gerçekten yüce bir davranış, herne için olsa dahi tebrik ediyorum. keşke herkes hatalı olduğu yerde özür dileyebilseydi...

Adsız dedi ki...

bu arada müzkte güzel (Y)

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

teşekkür ederim :) ama keşke bide artık özür dilememi gerektiren şeyler yapmasam...

Adsız dedi ki...

Aslında bir açıdan doğru söylüyorsun, çünkü gerçekten öyle insanlar tanıdım ki 'özür'ü kaçmak için kullanıyorlar, cidden üzüldüğü için değil. Bilerek yapıyorlar sinirlendiğimizde de özür dileyip kurtulma planı yapıyorlar ne yazık ki. Ama 'keşke' diyerek, bunun farkında olman güzel. :)