İzleyiciler

11 Aralık 2010 Cumartesi

soğuk!

berbat bir sonbahar geçti gitti. bakalım bu kış nasıl geçecek? sonbaharın sonlarına doğru kendime gelmeye başladım belki buna artık durumuma alışmam etkili oldu belki de 2 özür, bir de kavuşma..

yinede eksik bir şeyler var.. bugün bir cafede otururken cafenin sahiplerinin kendi aralarında şakalaşmalarını izledim, dinledim. evet onlarında problemleri var. hemde hepsinin ayrı ayrı problemleri. ama o kadar sıcak bir neşe yayıyorlardı ki etrafa. çok imrendim belki de kıskandım...
yalnız hissettim kendimi çok yalnız.. sonra kendi neşe kaynağım geldi. o gidince yine kapkara yalnızlık..

bir mekanda bir insan nasıl oluyor da hep aynı duyguları hissedebiliyor? bazen paylaşarak bazen tek başına bazen ağlayarak bazen gülerek.. ilginç..

şu an o sıcaklığa ihtiyacım var, hemde fazlasıyla..bahar: oyalanmadan gel, belki bir yardımın dokunur..

4 yorum:

Lethe dedi ki...

bence birini kendine kaynak yapma ya gider o kaynaklar gider hep.

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

haklı olabilirsin.. hayatımdaki tek istisnam o da giderse vay halime... :)

Nostalgiaplatz dedi ki...

Soğuktan,sonbahardan,kıştan nefret ediyorum.Her şey yolunda olsa bile kendimi kötü hissediyorum falan falan.Hemen bahar gelsin...(:
Haa bir de ben de bende senin gibi düşünüyorum,herkesin sorunu var ama anı yaşamayı mutlu olmayı biliyorlar benim şimdilik becerebildiğim bir şey değil,çalışıyorum yine de.Sen de çalış(:
Öperim.

ergen desen değil olmuş desen hiç değil dedi ki...

çalışıyorum hatta bildiğin zorluyorum ama cık olmuyo.. neyse varsın bir kışım da böyle geçsin..